SELAMAT DATANG-WELCOME-AHLAN WA SAHLAN

Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

Semua contengan di sini adalah hak cipta terpelihara tuan tanah. Segala salinan dan tampalan tidak dibenarkan sama sekali ya!!! Apa jua hasil paparan di sini adalah titik peluh dan perah otak tuan tanah. Tuan tanah punya hak mutlak untuk buat apa sahaja. Sebarang komen membina dan menghina di jemput dengan tangan terbuka. Kepada yang berminat dan sokong, jutaan terima kasih ya. Pada yang tak suka dan dengki, terima kasih juga ya. No body perfects, i've tried my best.Blog ini hanya lah untuk hiburan, menjadi kawan dan diari tuan tanah. Ada mata pandang, ada telinga dengar, ada mulut diam..!!!Thank you for visiting this blog. Please enjoy...(^__^)

LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

Saturday, February 19, 2011

SAYA BLOGGER JOHOR

Selamat petang....oleh kerana hujan lebat tadi, terbantut niat aku nak pegi bukit layang-layang tengok pesta layang-layang. Mak dan abah aku jek yang pegi bawak segala bala tentera anak buah ku ke sana..hihihi...

Wokay...tengah aku blogwalking dari satu blog ke satu yang lain, terjumpa satu post menarik. Congrate to Cik Reena Tan atas inisiatifnya nak kumpulkan rakan blogger ikut negeri..menarik kann???? Tapi jangan lah pulak korang fikir negative, cakap nak berpuak-puak ke ape.. Jom kita fikir ke arah positive way!! Wokayy???

Nak join senang jek.. Aku kena jawab beberapa soklan dari Cik Reena seperti berikut..


1~ siapa nama anda..

Name timangan Ct NurAmoYz..kawan-kawan panggil amoy jek..family panggil ct..huhuhu


2~ sudah berapa lamakah anda terjebak dalam dunia blog..

Saye dah terjebak lebih kurang dalam 2 tahun lebih.. starting from February 2009.

3~ anda tinggal di daerah mana dan dimana anda sekarang?

Tinggal dan bersekolah di salah sebuah Felda di Kulai, sekarang tengah menganggur tunggu kijee...hehe..tinggal dengan my sis di batu pahat,,tolong jaga kedai busana di sana. Tapi kampung di mersing...membesar di sana sehingga umur 4thun.

4~dimana tempat istimewa di daerah anda?

Oleh kerana kedudukan rumah saye yang strategik, banyak tempat menarik boleh pergi. Dari rumah untuk ke beberapa daerah lain seperti:

Kota Tinggi-40minit
Kluang-40minit
Kulai-35minit 
Antara tempat yang boleh dilawati ialah:-

Air Terjun Kota Tinggi
Sejarah Kesultanan Johor, Kota Tinggi
Gunung Lambak Waterpark, Kluang

5~ harapan anda dalam dunia blog?

Antara harapan saye ialah, kalau boleh nak jadikan dunia blog sabagai satu wadah untuk tambah dan kongsi ilmu, tambah pendapatan dan berdakwah. InsyaAllah, akan datang kalau boleh nak ada blog-blog yang lebih informasi, islamic, business area dan menjadi antara blog utama pilihan pelawat. Hehehe...amin..

 Then, lepas jawab soklan ni....
Kene tinggalkan link di entry tuan rumah ikut negeri masing-masing...so aku negeri johor lah kan!


segmen ini dibuka sehingga 12 MAC 2011 


Nak join klik sini...Segmen Saya blogger mana

3 comments:

Anonymous said...

thanx sbb join.. :)
pak ngah rina duk kluang tau.. lme tak pergi sana..

AmOyz said...

Cik Reena...Kluang area mane yekk??? akak saye dok sane,,so selalu pegi...huhu

cik bihah said...

Proud be Johorian ;))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...