SELAMAT DATANG-WELCOME-AHLAN WA SAHLAN

Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

Semua contengan di sini adalah hak cipta terpelihara tuan tanah. Segala salinan dan tampalan tidak dibenarkan sama sekali ya!!! Apa jua hasil paparan di sini adalah titik peluh dan perah otak tuan tanah. Tuan tanah punya hak mutlak untuk buat apa sahaja. Sebarang komen membina dan menghina di jemput dengan tangan terbuka. Kepada yang berminat dan sokong, jutaan terima kasih ya. Pada yang tak suka dan dengki, terima kasih juga ya. No body perfects, i've tried my best.Blog ini hanya lah untuk hiburan, menjadi kawan dan diari tuan tanah. Ada mata pandang, ada telinga dengar, ada mulut diam..!!!Thank you for visiting this blog. Please enjoy...(^__^)

LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

Wednesday, February 23, 2011

E.N.O.T

Yuhuuu....Wahai kawan-kawan blogger ku sekalian alam,,, tengah watpe tuh malam-malam gini?? 


Amoy baru jek lepas layan cite telemovie ENOT RAYA LAH PULAK kat YouTube.com. Erm,,lama dah tak tengok citer ni. Dulu tengok masa kat bangku sekolah menengah lagi.. Memang terbaik citer ni,, lawak habis. Semua pelakon pegang watak memang real kelakar.. Pecah perut tengok walaupun dah banyak kali tengokkk...

Hahahahahaha...guling-guling jap sambil angkat kaki ketawa...(poyooo!!)

Teringin nak donlod balik citer ni..Tapi kualiti kat youtube ni tak berapa okay.. Ada sape-sape yang ade CD ke? Softcopy ke?? NAkkkkk....=(

Kalau boleh nak dari ENOT 1, ENOT 2 sekali...
hehehehe....

Cd-cd kat umah tu dah mane pegi pun tak tahuu...

Rindu nak tengok citer ni..
Kalau tengah tensi boleh layan citer niiii..
Sungguhhh!!


Cuba korang tengok...
Nak-nak watak si Kak Syiela Rosli kite...
Memang kelakor....
hahahaha

SELAMAT MENONTON

2 comments:

DaddyDian said...

minat enot ke? cuba la donlod torrent.. kot2 ada siri dia

AmOyz said...

torrent tu kene subscribed x ekk??
dengar mcm kene bayar monthly..btol ke?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...