SELAMAT DATANG-WELCOME-AHLAN WA SAHLAN

Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

Semua contengan di sini adalah hak cipta terpelihara tuan tanah. Segala salinan dan tampalan tidak dibenarkan sama sekali ya!!! Apa jua hasil paparan di sini adalah titik peluh dan perah otak tuan tanah. Tuan tanah punya hak mutlak untuk buat apa sahaja. Sebarang komen membina dan menghina di jemput dengan tangan terbuka. Kepada yang berminat dan sokong, jutaan terima kasih ya. Pada yang tak suka dan dengki, terima kasih juga ya. No body perfects, i've tried my best.Blog ini hanya lah untuk hiburan, menjadi kawan dan diari tuan tanah. Ada mata pandang, ada telinga dengar, ada mulut diam..!!!Thank you for visiting this blog. Please enjoy...(^__^)

LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

Wednesday, February 9, 2011

A.D.E.D.I.A.K.I.S.A.H

hurmm....selalu orang cakap.... "Ada aku kesah???" ehhh,,,kdang bila dengar tergurs jugak kan.. Kadang dalam gurauan jadi lain pulak.. hurmm... tapi kali ni, lain pulak ceritanya..Aku nak cakap "ada dia kisah???!!"

Dah dekat dua tahun rasanya blog ni belayar di laman sesawang bertatahkan jalur lebar. Entahlah, dia ada kunjungi ke atau tak? Entah dia tahu kewujudan dirinya dalam blog ni entah tak... Kadang sedih jugak. But its okay.. Aku pun bukan nak menunjuk-nunjuk ke ape.. rasanya blog ni lah kawan utama aku setelah tamat belajar. kalau dulu masa digelar pelajar, aku masih boleh bercerita, berkongsi sedih dan suka dengan teman-teman rapat. Tapi sekarnag blog ni lah jadi tempat aku meluah rasa sepenuhnya. Semuanya lahir dari lubuk hati yang dalam dan ikhlas...

Sesetengah teman katakan aku ni terlalu sastera dan puitis. dalam erti kata lain J.I.W.A.N.G...hahahhaa...
Whatever, aku akui. Mungkin aku ni suka menyendiri dan berimiginasi. Suka berkarya, menulis dan menyanyi. hurm...sebab tu lah aku ni jiwang. Pernah seorang teman ku kata;,

"wei, amoy...gila untung lah M.I,,ko jiwang siot,, perihatin dan penyayang gila, mest M.I pun jiwang kan??" katanya

"wow,,hohoho,,ko cakap sedap mulut jek yekk.. aku biasa-biasa jek,,cuma tulah cara aku hargai orang-orang yang aku sayang. kadang teman-teman pun, aku bagi ayat-ayat segala bagai...sumtime words is everything to express our heart beating especially our appreciation. " jawab aku.

Hurm, kadang bila kita tengok drama-drama, kisah novel... wah,,so lovely watak-watak heronya.. Memang cair lah semua gadis padanya.. namun realitinya, susah kot. Kalau ada 1 dalam 10.. dan realitinya,, mungkin selepas alam perkahwinan, mereka baru menjadi diri mereka yang sebenar. tapi itu lagi bagus kan.. Waktu itu, semuanya dah halalan toyyiban...hehehehe

ADA DIA KISAH??? ada dia baca post-post yang aku tuju padanya?? 
ADA DIA KISAH??? ada ke dia pernah menyelami semua kata-kata dan luahan aku di sini??
ADA DIA KISAH??? ada dia rasa terharu tak akan post istimewa yang mengangkat darjatnya dalam hidupku lebih dari orang lain??
ADA DIA KISAH??? 

Biarlah,mungkin ada, tapi tidak aku ketahui... Aku harap, semua kata-kata dalam blog ni jelas untuk dirinya. Tiada yang kedua untuk menggantikan dirinya.... I hope he really know who I am... InsyaAllah, satu hari aku nak cuba menulis bibliograpi sendiri.. Kisah hidupku,, harap happy ending akan mengiringinya... dan jika satu hari aku pergi tak kembali, moga blog ini menjada tatapan kenangan untuknya dan pasangan bercinta lain. Mungkin tak semua kuceritakan di sini, setiap kesedihan dan kegembiraan dalam hidupku ade ku selitkan....untuk renungan dan pengajaran. Al maklumlah aku tak suka menulis diari, jadi biarlah blog ini menjadi diari hidupku....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...