SELAMAT DATANG-WELCOME-AHLAN WA SAHLAN

Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

Semua contengan di sini adalah hak cipta terpelihara tuan tanah. Segala salinan dan tampalan tidak dibenarkan sama sekali ya!!! Apa jua hasil paparan di sini adalah titik peluh dan perah otak tuan tanah. Tuan tanah punya hak mutlak untuk buat apa sahaja. Sebarang komen membina dan menghina di jemput dengan tangan terbuka. Kepada yang berminat dan sokong, jutaan terima kasih ya. Pada yang tak suka dan dengki, terima kasih juga ya. No body perfects, i've tried my best.Blog ini hanya lah untuk hiburan, menjadi kawan dan diari tuan tanah. Ada mata pandang, ada telinga dengar, ada mulut diam..!!!Thank you for visiting this blog. Please enjoy...(^__^)

LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

Saturday, February 26, 2011

Si Gadis Babysitter

Hye semua, luckily kat umah bonda leh connect internet walaupun tersenggut-senggut macam siput..haahaha

Hari ni officially lah aku dah tamat jadi babysitter kakakku..huhu..Tapi apa yang pasti, macam-macam pengalaman dapat sepanjang aku tinggal dengan akakku itu..

Kira paling banyak ilmu rumahtangga lah..hihi..boleh kahwin dah ni...auww...
Sepanjang akakku pergi belajar memandu, aku lah jaga anak-anaknya kat umah..
Takdelah watpe sangat pun, tapi dah tak geli basuhkan berak si cilik akmal..hihi
Akmal dah biasa dan mesra dengan aku..
Kalau dulu nak pegang lama sikit pun susah woo..
Pegi hantar dan amek si kakak dan abang si cilik dari sekolah..

Yang paling best, aku duduk sekali dalam tadika tu..
Si abangnye mengaruk nak balik..
Tak pasal-pasal aku dok sekaki dalam tuh sejam..
Dok tengok budak-budak mewarna, membaca dan mengeja..
Dah macam aku pun kakitangan kat situ..hahaha...

Haa,ni gambar yang sempat aku snap kat tadika..hihi


Lepas tu sedikit sebanyak belajar memasak..
Boleh tahan jugakkkk...heee
Yang paling besh, aku leh tolong mesin rumput kat umah..
Dari depan hinggalah ke belakang..
Kesian lah pakcik-pakcik bangladesh takleh cari makan..
Selalu dorang yang datang wat service potong rumput..

Dah aku ade, tengok mesin pun ade,,,
Pe lagi dari takde wat keje,,aku tolong la..
Hahahaha

tapi yang paling banyak aku wat ialah dok online dan main Wii game..
Terbaekk woo..
Blog nih jadi active pun sepanjang duduk umah akak aku ni ha...
Lepas nih tak tahulah,,streamyx kat umah dah kene potong...
Adeiii...




Haa,,tulah alat yang aku guna untuk mesin rumput..memang senang jekk..
Tapi lepas mesin rumput, badan sakit gile berhari-hari gak lah..
Tapi seronokkk...hihi
Leh hilang kalori banyakkk!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...