SELAMAT DATANG-WELCOME-AHLAN WA SAHLAN

Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

Semua contengan di sini adalah hak cipta terpelihara tuan tanah. Segala salinan dan tampalan tidak dibenarkan sama sekali ya!!! Apa jua hasil paparan di sini adalah titik peluh dan perah otak tuan tanah. Tuan tanah punya hak mutlak untuk buat apa sahaja. Sebarang komen membina dan menghina di jemput dengan tangan terbuka. Kepada yang berminat dan sokong, jutaan terima kasih ya. Pada yang tak suka dan dengki, terima kasih juga ya. No body perfects, i've tried my best.Blog ini hanya lah untuk hiburan, menjadi kawan dan diari tuan tanah. Ada mata pandang, ada telinga dengar, ada mulut diam..!!!Thank you for visiting this blog. Please enjoy...(^__^)

LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

Friday, February 11, 2011

Jom Shopping - TAIHONG



ha,,,haiii.... jom shopping jom kat pasar borong tai Hong, Kota Tinggi Johor. Ia dibuka seawal 8.00 pagi dan tutup pada pukul 1.00 tengahari. pelabagai jenis pakaian terdapat di sana.. Pada mulanya, pasar ini hanya khusus untuk para peniaga mendapatkan barang-barang jualan dari pemborong dengan harga borong..


Dulu mak dan abah aku kerap ke sini untuk mencari barang. Kami berniaga di pasar malam berhampiran setiap hari. Boleh dikatakan segenap felda di daerah Kulai kami kunjungi untuk berniaga. Tapi setelah kedua orang tua berpencen dari berniaga, kami seeluarga ke sana hanya pergi sekali sekala untuk berjalan mencari barang keperluan sendiri. Oleh kerana kebanyakan pemborong masih mengenali mak dan abah, so kitaorang mampu mendapatkan harga yang murah.


Tapi sekarang, semua orang dah tahu tempat ni, kebanyakan orang awam yang datang daripada peniaga. Tapi harga yang dikenakan adalh berlainan dari peniaga.

HAa..ni gamabr-gambar yang aku sempat snap sambil berjalan....huuuu..maap lah yekkk..kurang clear..


1 comment:

Farah Makmor said...

Wah..mesti rambang mata kan..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...