SELAMAT DATANG-WELCOME-AHLAN WA SAHLAN

Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

Semua contengan di sini adalah hak cipta terpelihara tuan tanah. Segala salinan dan tampalan tidak dibenarkan sama sekali ya!!! Apa jua hasil paparan di sini adalah titik peluh dan perah otak tuan tanah. Tuan tanah punya hak mutlak untuk buat apa sahaja. Sebarang komen membina dan menghina di jemput dengan tangan terbuka. Kepada yang berminat dan sokong, jutaan terima kasih ya. Pada yang tak suka dan dengki, terima kasih juga ya. No body perfects, i've tried my best.Blog ini hanya lah untuk hiburan, menjadi kawan dan diari tuan tanah. Ada mata pandang, ada telinga dengar, ada mulut diam..!!!Thank you for visiting this blog. Please enjoy...(^__^)

LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

Wednesday, February 9, 2011

sedih

Aku sedihhhhhhhhhhh.....tak tahulah nak ngadu kat sape.. nak ngadu kat kawan-kawan,,takut mengganggu dorang sekarang ni,,lagipun tengok semua tengah gembira dengan life masing-masing,,, biarlah.. aku tak nak menyusahkan dorang dengan masalah aku ni,.. 


Kenapa dengan aku ni ye?? tetiba aku je yang terasa,, aku je yang terlalu komited. Aku je yang buat semua benda.. Aku bukan nak dia balas balik.. takkan semua benda nak cakap. Apa yang aku nak? apa yang aku taknak? apa yang aku tak suka??? kenapa?? 


Kenapa bila masa aku,, semua aku kene fikir sendiri mana salah silapnya. Kenapa dia tak pernah fikir kenapa aku macam ni, aku macam tuu??? Selama ni terlalu banyak aku mengalah,,,aku sentiasa bagi peluang, aku sentiasa memaafkan nya.. Tapi kenapa terlalu sukar untuk dia buat hal yang sama??


Seteruk aku, aku tak pernah menduakan dia. Aku tak pernah main-mainkan dia. Aku tak pernah menipu segala bagai...  sampai aku hilang kawan-kawan,, aku tak pernah kisah.. Aku pernah menetang keluarga satu ketika dahulu, tapi kini mereka dah mula menyokong.. Teruk sangat ke???


Berlagak kah aku?? Berubah kah aku??? Buktikan....
Atau dia yang yang sudah berpaling arah???? sudah berjumpa yang cantik di mata atau di hati???


Ingin dibawa bincang,, takut berpanjangan dan makin besar jadinya.. Semua bicara yang keluar akan disalah ertikan.. Ya Allah,, sakit rupanya.... 


"Who do you turn to when the only person in the world that can stop you from crying, is exactly the one making you cry?"

"Its funny how a boy can hurt us so much, but we still love him with all our heart."

Balik-balik jek,,dah menyakitkan hati,, buat aku menangis.. Dari dulu,,macam nilah..menangis sendirian....airmata aku ni dah takde kesan dah bagi dia mungkin... Ya Allah,,give me the way... 

Pernah kah kau fiki

2 comments:

.: iEyLa :. said...

be strong dear...
i always pray for ur happiness..

AmOyz said...

thanks my dearr.....

may u alwys be happy too...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...