SELAMAT DATANG-WELCOME-AHLAN WA SAHLAN

Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

Semua contengan di sini adalah hak cipta terpelihara tuan tanah. Segala salinan dan tampalan tidak dibenarkan sama sekali ya!!! Apa jua hasil paparan di sini adalah titik peluh dan perah otak tuan tanah. Tuan tanah punya hak mutlak untuk buat apa sahaja. Sebarang komen membina dan menghina di jemput dengan tangan terbuka. Kepada yang berminat dan sokong, jutaan terima kasih ya. Pada yang tak suka dan dengki, terima kasih juga ya. No body perfects, i've tried my best.Blog ini hanya lah untuk hiburan, menjadi kawan dan diari tuan tanah. Ada mata pandang, ada telinga dengar, ada mulut diam..!!!Thank you for visiting this blog. Please enjoy...(^__^)

LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

Wednesday, February 17, 2010

Study oh study

hye...minggu ni rajin pulak aku post dan mengepost....huhhu...Nama blog aku ni Telahan Jiwa dan Minda...Pantang ada pape je terlintas di hati dan di minda,,,memang banyaklah aku nak menulis. Malam ni,,,kol 1.30 am aku bangun semula setelajh tidow sejam lebey...Thanks my hubbby for wake me up...Love you...(*_')

Lepas bangun, cuci muka dan amek wuduk untuk keberkatan, aku berpindah tempat, sebelum ni study di lantai sampai tetidow, so sekarang aku kena beralih ke meja study. Tukar angin...huhuhu.. Di kala sunyi malam memecah di kala sendirian,,aku pun pakai earphone dan dengar radio kat W705 tersayangku.....cari punya cari channel,,jariku terhenti di frequensi 105.3fm atau lebey dikenali sebagai Suria.fm. Ruper2 nyer tengah segment Suria Cinta....wah,,langkah kanan nie..aku memang suka dengar segmen-segmen macam ni..ia akan membuai perasaan aku ke awan biru,,hahahaa...Selalu aku dengar kat Best 104 or Sinar.fm je..Ni first time dengar kat Suria.Fm..memag besh..boleh tahan la....

Luahan demi luahan ku mendengar,,ada yang hepi, ada yang sedih, ada yang berduka menagih cinta, ada yang bahagia disemai bunga-bunga cinta....Urmmmm...terasa gatal pulak aku nak hantar luahan sama..hahaha....Tapi tak pun..nantilah....Si dia tidur,,,tak dengar nanti tak besh kan????

Segar mataku melayan radio Suria ni sambil aku menyelak dan mebaca helaian demi helaian buku credit management ni..harap-harap ingta lah ape yang aku baca ni masa exam esok..jangan ingat luahan-luahan ni dahlah....hahahahha..

Okay lah..i got to go...study oh study tak habis lagi...
wish me luck ya...

see u later.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...