SELAMAT DATANG-WELCOME-AHLAN WA SAHLAN

Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

Semua contengan di sini adalah hak cipta terpelihara tuan tanah. Segala salinan dan tampalan tidak dibenarkan sama sekali ya!!! Apa jua hasil paparan di sini adalah titik peluh dan perah otak tuan tanah. Tuan tanah punya hak mutlak untuk buat apa sahaja. Sebarang komen membina dan menghina di jemput dengan tangan terbuka. Kepada yang berminat dan sokong, jutaan terima kasih ya. Pada yang tak suka dan dengki, terima kasih juga ya. No body perfects, i've tried my best.Blog ini hanya lah untuk hiburan, menjadi kawan dan diari tuan tanah. Ada mata pandang, ada telinga dengar, ada mulut diam..!!!Thank you for visiting this blog. Please enjoy...(^__^)

LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

Wednesday, February 24, 2010

Nikmat sakit.....

Salam semua....hari ini,,,saya tidak beberapa sihat.. dengan batuk, sakit kepala, selsema dan sakit-sakit badan.. Pada pukul 9.45 tadi saya begerak ke Klinik kampus,,namun, bila tiba, terbantut untk membuat rawatan kerana ramai betul patient yang sedang menanti giliran. Dek kerana kelas ku pukul 10, tak mampu untuk aku ponteng lagi..Isnin lalu sudah ku ponteng kerana balik kampung melihat nenek ku yang sakit.... So berjalan lah aku dengan perlahan-lahan,,lebih kurang 200m jarak kutinggalkan klinik, ku mendapat mesej dari seorang teman....

"kelas MMS xde..."

Aku menarik nafas lega, aku terus berpatah balik ke klinik untuk mendapatkan check-up dari doktor...Setibanya di sana, aku menanti giliran seperti biasa,,mengikut angka giliran D610,,, sekarang D606 sedang mendapatkan rawatan di bilik doktor,,so, lagi 3 pesakit baru tiba giliran ku...

Setibanya giliranku,,,aku masuk....

"Assalamualaikum..."
"waalaikumsalam,,duduk..."doktor menjwab..
"kamu ada masalah apa???"tanye doktor..
"saya batuk, selsema dan sakit kepala.. Dari malam tadi saya rasa tak sedap badan..."
"okay,,mari saya periksa nafas dan suhu badan kamu.."

Selepas beberapa minit...

"kamu tak demam...suhu badan normal...saya bagi kamu ubat batuk dan selsema je k..."
"patutlah saya rasa panas walaupun bukak kipas,,takde rasa seram sejuk pun doktor..."kepohku pada doktor...

"doktor, leh dapat MC tak? saya betol-betol tak larat..kepala saya rasa berat sangat..."
"okay lah.sekerat hari saja okay....24/2/2010 - AM sahaja..."

"ala...."monologku didalam hati kesal..


Banyak nye ubat...=(

aku pun menuju ke Kuliyah untuk bertemu kawan...tambahan aku ada kelas lagi pukul 2-3.30 dan 3.30-5....Kami makan bersama di MOKKU...Aku hanya mengambil laksam..itu saje yang membuka seleraku.....selepas makan dan berdiskusi mengenai esemen QM..kami bersurai...


Laksam....RM2.80



Lunch for NIDA

aku terus melangkah kaki ke surau untuk berehat dan prepare untuk presentation nanti....
aku ke kelas seperti biasa pada pukul2...namun aku todak memberi full attention pun lesson waktu tu..maaf madam...aku sibuk menghafal teksku...

tepat kul 3.30, aku melangkah ke kelas strategic manaegment...Alhamdulillah selesai juga pembentangan ku mengenai PepsiCo's..Walaupun hanya mendapat grad B+, aku redha kerana keadaan ku yang tidak mengizinkan...huhuuhu

lepas kelas,aku bertemu usna dan pu3,,lalu aku mengajak mereka ke pasar malam berhampiran untuk beli buah-buahan....walaupun tak sihat, namun kugagahkan jua kaki ku demi perutku...huhuhuhu

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...