SELAMAT DATANG-WELCOME-AHLAN WA SAHLAN

Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

Semua contengan di sini adalah hak cipta terpelihara tuan tanah. Segala salinan dan tampalan tidak dibenarkan sama sekali ya!!! Apa jua hasil paparan di sini adalah titik peluh dan perah otak tuan tanah. Tuan tanah punya hak mutlak untuk buat apa sahaja. Sebarang komen membina dan menghina di jemput dengan tangan terbuka. Kepada yang berminat dan sokong, jutaan terima kasih ya. Pada yang tak suka dan dengki, terima kasih juga ya. No body perfects, i've tried my best.Blog ini hanya lah untuk hiburan, menjadi kawan dan diari tuan tanah. Ada mata pandang, ada telinga dengar, ada mulut diam..!!!Thank you for visiting this blog. Please enjoy...(^__^)

LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

Friday, February 12, 2010

New versus baru

6hb februari.....Jejalan

hari ni, barulah berkesempatan aku nak keluar... rasanyer ada dekat sebulan lebey aku tak keluar... Banyak assingment dan exam yang berderet-deret... takot nak keluar...
So, keluarlah aku bersama dua orang teman Wina dan Aleen... Hajat dihati ingin berjalan ke Time Square dan sekitarnya... Nak cari kasut baru, beg baru, cermin mata baru.....




Jeng-jeng...kawan2, jangan marah ea, aku upload gambar korang..hihihi... Mula kami pergi Sungei Wang dulu, makan di KFC kemudian solat zohor di surau. Selepas itu, aku pun pergilah nak draw duit dari bank.. Dekat 4 jenis ATM aku pergi, satu pun tak boleh keluarkan duit.. Ia telah merosakkan mood aku pada waktu tu.. dala jarang kua, ni nak beli barang.. duit takde..haish.....

So, dapat la beli kasut jerk...rm39.90... dan beg rm15..huhu..pinjam duit Wina..Thank tou Wina syg...hihiihi....So hanya berjalan-jalan jap pastu balik UIA..plan nak merayap ke jln Tar, yela,,ari sabtu kan???ada pasar...tapi dek kerana hari nak ujan dan dah senja..kami beransur pulang....

Nak tahu satu rahsia???rupa-rupanyer,, kad bank islam aku tak rosak..tapi, bank islam upgrade sistem..So banyaklah transaction and services yang tergendala dan terjejas untuk 6hb n 7hb tu...hahaha..aku baru tahu lepas pergi bank islam dalam UIA nak wat report..then, bankers tu pon citerla..malu giler sebab...

"adik, kitaorg dah tampal notis dik..adik tak baca ker?"

hahahaha...salah aku gak...
kenalah selalu update information....=)
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


11hb february.... Mengidam MCD

arini aku kua lagi dengan Wina.. Tetiba aku mengidam nak makan ayam spicy MCD...huhuhuhu....lepas zohor kami keluar dari UIA. Kami pun naiklah bas Metro 91 dan menuju ke Ong Tai Kim...Pergh...sementara nak sampai, perut aku dah berkeroncong..mana taknya dari pagi tak makan ape2..saje nak simpan space untuk makan ayam MCD nanti... Sampai je kat OTK, kami terus menuju ke MCD lah kan..Makan punye makan...habis...Alhamdulillah....



Pastu, kami singgah AVON jap, Amek membership kad aku yang dah berbulan-bulan siap... tiba-tiba tertarik nak beli kosmetik..heheheh...nak belajar pakai make-up lah..yela, tak lama lagi nak practical training (latihan industri).. Kena lah grooming sikit...hihihihi...setakat ni, tujelah yang mampu aku beli dan berani untuk mencuba....=P



Lepas je kua dari AVON.. kami menuju ke Plaza Idaman pulak..memang berjalan habis..hahaha...Kami singgah sebentar di Focus Point..yela nak wat cermin mata baru.. Test lah setiap cermin mata yang ada.. yang tu tak kena, yang ni tak kena..tup2, Wina je yang wat...hahaha

Lepas test mata semua,,kami teruskan hajat ke Plaza Idaman. selepas menunaikan solat asar, kami berjalan lagi ke setiap kedai yang ada...hajat nak survey cermin mata yang cantik-cantik... Tiba-tiba terpandang satu kedai gunting rambut dan saloon.. Aku pun terdetik nak gunting rambut..nak ubah style...So, pergilah guntuing rambut....best,,hairdresser tu memmang nampak expert..dah la murah..RM10 per cut...whatevr style and either long or short..

Jalan punya jalan, takde gak spect yang menarik minat aku..haish...So, kami pun beransur pulang..Sebelum sampai tempat menunggu bas, aku ajak Wina pergi semula ke Focus Point..Wat jela..lepas ni dah takde masa... So ada lah jugak yang berkenan....





Amacam cantik tak??hahaa..tapi my hubby kata, namapk macam budak nakal..so,,aku choose lah color lain...hihihihi..but the same pattern...Salesperson ni kata,esok hari dah leh siap...=) Lepas aku siap sumer test mata and order..kami balik....
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

12 februari.... Belajar kereta

hari ni, aku belajar keta for the first time...memang nervous and excited... yelah,,,dengan cikgu A..entah macam mana orangnyer...Aku banyak dengar citer kawan-kawan,,kadang-kadang ada cikgu yang gatal..hohoho..takot2..biar dapat yang garang dari gatal...
Tepat kol 11 cikgu aku datang amek aku kat UIA..giler r..first2 dia dah suh aku bawak..aku pun bawak jelah..hahaha..ke tepi, ke tengah.... tapi okaylah..first time kan..Cikgu pun okay..alhamdulillah...

Lepas abis belajar keta,,aku pergi Ong Tai Kim..yela..alang-alang keluar, baik terus pegi ambil cermin mata yang aku tempah semalam..kol cina tu, dia kata..dia leh siapkan seawal pukul 3...
Aku tengok jam, baru kol 2...so, aku pegi lagi MCD..haisgh..memang gemok la lepas ni..huhuhu
Tapi aku tak makan ayam,,,aku makan Prosperity..wui, pedas giler..tapi syiok abes...=)



Lepas makan aku g AVON lagi, kebetulan ada kawan kirim barang... Lepas tu aku jalan lagi... aku masuk kedai "pet"..tertarik pulak nak ada pet...tapi UIA melarang studentnye ada pet...ingat nak bela ikan...tapi hajat aku mati disitu..

Lepas tu, aku terus pegi Focus Point,,yes...cermin mata aku and Wina dah siap..excited nak pakai..hahaha...So, berjalan lah aku ke bus stop dengan hati yang gumbira....

tepat jam 4.09ptg aku samapi di UIA....





nilah dia cermin mata baru aku...hihihi..leh tukar2 color...=)

tamat.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...