SELAMAT DATANG-WELCOME-AHLAN WA SAHLAN

Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

Semua contengan di sini adalah hak cipta terpelihara tuan tanah. Segala salinan dan tampalan tidak dibenarkan sama sekali ya!!! Apa jua hasil paparan di sini adalah titik peluh dan perah otak tuan tanah. Tuan tanah punya hak mutlak untuk buat apa sahaja. Sebarang komen membina dan menghina di jemput dengan tangan terbuka. Kepada yang berminat dan sokong, jutaan terima kasih ya. Pada yang tak suka dan dengki, terima kasih juga ya. No body perfects, i've tried my best.Blog ini hanya lah untuk hiburan, menjadi kawan dan diari tuan tanah. Ada mata pandang, ada telinga dengar, ada mulut diam..!!!Thank you for visiting this blog. Please enjoy...(^__^)

LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

Sunday, February 14, 2010

Cinta Demokratik????

Cinta??? Apa itu cinta?? Sukar untuk dimengertikan bukan?? ianya terlalu subjective untuk di nilai dan digambarkan.. hanya insan yang sedang melaluinya boleh memberi takrifan mereka.. Itupun, berlainan orang, berlainan pandangannya..... Begitu juga aku....

Urmmmm....cinta??? Sepanjang tempoh bercinta itu,, segala rasa telah mereka alami... Di kala terjatuh, mereka bertatih perlahan-lahan untuk bangun mengejar kembali cinta itu... Di kala bumbung cinta itu runtuh di tiup angin dan di timpa hujan lebat, mereka bangkit jua untuk panjat dan kukuhkan kembali bumbung-bumbung itu... Di kala cinta itu membawa merekau ke taman indah,,merekaberusaha untuk memagari taman-taman itu agar mereka terkurung di situ dan selamanya hidup di taman yang indah... Tetapi siapa mereka untuk menentukannya bukan??

Di saat ini, tiba-tiba, hatiku dan mindaku berkata dan tertanya-tanya... Wujudkah cinta demokratik??? atau cinta autonomy? Bagaimana pula cinta birokrasi?? Cinta karismatik?? Ooops... aku telah samakan cinta itu seakan style of leadership dan kepimpinan. Boleh jadi juga kan semua itu wujud?? Leadership wujud di mana-mana kan.. Mungkin wujud juga di dalam cinta, tetapi dalam konteks yang berlainan.

Cinta demokratik??? lebih menarik perhatian ku untuk menganalisanya???

adakah ini yang dikatakan cinta demokratik????

A: Baby, u tak boleh wat macam ni... I tak suka... U ni agak-agaklah kan..
B: Erm..okay..u tak suka ke? I ikhlas... tapi U tak suka.. I cuba ubah...n tak wat lagi

B:Hubby, U ni nape macam ni.. i teringin U macam tu....tapi u tak pernah pun kisah...
A: Eh U ni,, I da cuba.. U sedar ke semua tu?? U macam tak puas ati je....
B: Bukan macam tu...I just nak terus terang, bolehkan?? give and take lah.. I leh ikut pe U suka n U tak suka..Takkan U tak boleh wat yang sama?

ha...macam tu ke???? yang ni pulak??

A: baby, U jangan kacau I untuk 3 hari.. U tak boleh keluar selama tu..Faham??
B: baik hubby....

Ish....scary nyer..taknak lah..huhuhu

continue......

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...