SELAMAT DATANG-WELCOME-AHLAN WA SAHLAN

Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

Semua contengan di sini adalah hak cipta terpelihara tuan tanah. Segala salinan dan tampalan tidak dibenarkan sama sekali ya!!! Apa jua hasil paparan di sini adalah titik peluh dan perah otak tuan tanah. Tuan tanah punya hak mutlak untuk buat apa sahaja. Sebarang komen membina dan menghina di jemput dengan tangan terbuka. Kepada yang berminat dan sokong, jutaan terima kasih ya. Pada yang tak suka dan dengki, terima kasih juga ya. No body perfects, i've tried my best.Blog ini hanya lah untuk hiburan, menjadi kawan dan diari tuan tanah. Ada mata pandang, ada telinga dengar, ada mulut diam..!!!Thank you for visiting this blog. Please enjoy...(^__^)

LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

Thursday, May 14, 2009

Telah lahir ke dunia......



Alhamdulillah....pada 11 May yg lalu,, abah aku kol, masa tu aku kat bilik tv, tengah online...sedang aku khusyuk mencari bahan untuk assingment aku yang menimbun-nimbun banyaknye...satu berita gembira berjaya menghilangkan stress aku..hahaha....bertambah lagi cucu abah n mak aku.. Syukur pd yg Maha Esa, akak aku selamat lahirkan anaknya yg ke-3..pagi tadi aku kol,,,akak aku masih lagi di hospital, baby kena tahan sebab terlalu kecik..erm, cepat sgt lahir..hahaha..agaknya baby tu dah x sabar nak jumpe aku..tu yg kua awal..apapun, aku doakan baby tu cepat besar n membesar dgn baik n sihat,,,cepat keluar dari hospital,,,klu boleh biar baby tu terus kua dan boleh panggil mak n abah ak...tok bak n tok!!!!hahahha....apalah nama yg sesuai yg akk aku letak t ea..erm....makin havoc la family aku..next 2 month, insyaAllah, aku bakal lg dapat satu lagi anak sedara..kalau xda pape aral melintang, ada 9 org lah sumanya..bertambah tua lah aku...arghhhhhhhh......


Lazimnya, bagi pasangan yg dah berkahwin, saat2 menyambut kelahiran anak mereka memang satu detik yang mendebarkan dan membahagiakan. macam tu lah jugak akak aku..bila aku dengar suaranya di tepon pg td, bukan main gembira...aku pun tumpang gembira....tiba-tiba aku terfikirkan balik, macam mana lah detik2 cemas ketika ibu kita suma melahirkan kita..berlawan dengan maut...dengan penuh kepayahan dan kesakitan....tak terbalas rasanya jasa2 ibu kita..mengandungkan kita, melahirkan dan juga membesarkan kita....erm..kita harus tnya pada diri kita..apakah bakti n sumbangan yg pernah kita berikan pd mereka???




tak sabar nak balik....nak tengok baby..huhuhu..macam mana lah rupanya? macam abgnye si haikal ke or mcm si kakaknye syira...erm...mesti comey....mesti meriah raya aidilfitri tahun ni.. makin kopak lah duit untuk bagi duit raya pd anak2 buah..hahaha


SYIRA&HAIKAL&????



haa...ni lah dia...new comer..Mohd. Aziq Irfan


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...