SELAMAT DATANG-WELCOME-AHLAN WA SAHLAN

Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

Semua contengan di sini adalah hak cipta terpelihara tuan tanah. Segala salinan dan tampalan tidak dibenarkan sama sekali ya!!! Apa jua hasil paparan di sini adalah titik peluh dan perah otak tuan tanah. Tuan tanah punya hak mutlak untuk buat apa sahaja. Sebarang komen membina dan menghina di jemput dengan tangan terbuka. Kepada yang berminat dan sokong, jutaan terima kasih ya. Pada yang tak suka dan dengki, terima kasih juga ya. No body perfects, i've tried my best.Blog ini hanya lah untuk hiburan, menjadi kawan dan diari tuan tanah. Ada mata pandang, ada telinga dengar, ada mulut diam..!!!Thank you for visiting this blog. Please enjoy...(^__^)

LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

Sunday, May 24, 2009

Penangan Sushi....

Sushi oh Sushi...

Hari ini, ahad, 24 mei 2009, aku telah kemaruk nak makan sushi dengan tiba2.aku ni takdelah obsesi dengan sushi ni. tapi entah, malam before tidur boleh terbayang sushi,,,bangun je pg,bersemangat untuk bersiap pegi ke Jayajusco wangsa maju..memang tekad dan muktamad, walaupun xda kawan yg leh temankan aku, aku pegi gak sorang2..main redah jer..takut tetap ada, tapi kepingin giler nak makan sushi, kalah orang mengandung..hahahaha..


dalam kol 12 aku samapi JJ, terus meluru ke cool storage JJ, erm..aku terus menuju ke temaki sushi.hampeh, lom banyak lagi sushi, pekerja tengah wat rupanya.cuma ada flavour yang aku tak makan...so, terpaksa la aku merayap dulu, aku rasa aku tawaf JJ tu untuk ke berapa kali ntah, tak rasa apa, macam orang yang takde perasaan. kepala rasa kusut, tapi tak tahu lah apa yang menyebabkan aku kusut dua-tiga hari ni.puas pusing 1st floor, naik lak 2nd floor, leh dikatakan setiap kedai aku masuk,,,kesian salesgirl yang layan aku, yang tak tahan tu, aku ni beriya-iya cuba baju, cuba seluar, kua-kua fitting room,,,maaf ye, saya tak jadi beli...hahahah..jahat aku, wat dajal kat akak2 salesgirl tu, dah lah suruh carikan saiz tu, saiz ni, color tu, color ni...tapi xjugak beli...ntahla, hari ni memang pelik bagi aku.


puas jalan, aku duduk kejap kat tepi2 kedai tu, tengokkan ragam orang lalu-lalang.. tengok macam-macam ornag ada, ada yang berjalan dengan family, kawan-kawan, dengan yang tercinta pun ada..aaii,,aku tiba-tiba rindu kan keluarga, kawan-kawan yang dah lama tak jumpa kat kampung, dan tidak kulupa juga, yang tersayang,,,Mr. I. serik la nak kua sorang-sorang lagi, macam takde arah dan rasa macam hidup kosong pulak..hahhha...kawan-kawan sekampus masing-masing balik bila tiba hujung minggu macam ni, yelah, rumah suma dekat, tak macam aku, satu sem, adal 2@3 kali je balik. ada yang dah ada program, date..bila nak ajak je, masing-masing unavailable...huhuhu...



hah, tepat jam kol 2.45, aku rasa kaki macam nak patah. tiba-tiba aku teringat tujuan utama aku ke JJ,SUSHI!!!! so, aku pegi la balik kat tempat sushi tadi...YES...penuh kaunter sushi tu, macam2 jenis sushi ada...aku pun amek yang tu, yang ni,g je kaunter, huh, RM 11.00...huhuhu, banyak gak la aku amek. setakat nak makan sorang..lantak la, dah teringin sangat...aku singgah jap belikan baju kawan..pastu terus beli tiket train dan balik...tapi aku pelik,, selalu hari ahad macam ni,train sesak..yelah ramai orang kua, berjalan. tapi bila aku naik tu, lengang gila.. samapi je kat putra, biasalah, nak tunggu bas punya lah lama, saje je driver bas tu, nak tunggu ramai orang baru dia nak gerak. dekat setengah jam gak lah aku tunggu,,,perut dah terasa lapar giler,,x mkn apa lagi dari pagi,,geram je tengok sushi yang aku beli td, tapi kalau makan kat situ, apa pulak kata orang kan..malu pun ada..hahaha..


tepat jam 3.50ptg, aku sampai bilik.haa..lega...aku minum dan makan satu sushi dulu, pastu pegi solat zohor, wui, mampus,waktu dah memang hujung tanduk zohor aku hari ni, suma gara-gara nak makan sushi.lepas siap semayang, sambung balik makan sushi, satu-satu sushi aku makan...aku tinggalkan lah sikit untuk kawan aku, tapi tup2 dia kata dia tak makan sushi,aku pun sambung lagi makan untuk ke berapa kali entah,,pastu, habis jugak akhirnya..hahahaha..kekenyangan aku, tersandar sekejap...puas hati rasanya, dapat jugak aku makan sushi.

bila dah tersandar tu, ha, baru lah fikiran aku kembali berfungsi, aku terus teringat,,arghhh...aku ada assingment BE, presentation BE, dan midterm HRM next week..hahaha..satu apa aku tak gerak lagi...aduyai, parah2..malam ni aku terpaksalah pulun untuk menyelamatkan keadaan.
betul kata orang,,bila kita dah nekad dalam satu perkara, perkara-perkara yang lain boleh jadi lupa sekejap..bak kata orang, "nak seribu daya, taknak seribu dalih". eh, betol ke pepatah ni???sesuai ke?huhuhuhuhuh...

AKU KENA BANGKIT...........

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...