SELAMAT DATANG-WELCOME-AHLAN WA SAHLAN

Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

Semua contengan di sini adalah hak cipta terpelihara tuan tanah. Segala salinan dan tampalan tidak dibenarkan sama sekali ya!!! Apa jua hasil paparan di sini adalah titik peluh dan perah otak tuan tanah. Tuan tanah punya hak mutlak untuk buat apa sahaja. Sebarang komen membina dan menghina di jemput dengan tangan terbuka. Kepada yang berminat dan sokong, jutaan terima kasih ya. Pada yang tak suka dan dengki, terima kasih juga ya. No body perfects, i've tried my best.Blog ini hanya lah untuk hiburan, menjadi kawan dan diari tuan tanah. Ada mata pandang, ada telinga dengar, ada mulut diam..!!!Thank you for visiting this blog. Please enjoy...(^__^)

LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

Monday, May 25, 2009

Siapa sangka Siapa Menduga

Tajuk/Lirik Lagu: Siapa Sangka Siapa Menduga
Penyanyi: Liza Hanim


Bertahun sudah berdua bersama
Menemhpuh segala dugaan
Walaupun hidup ada kekurangan
Bukan kehendakku
Tabah kuhadapi dengan mu
Itulah yang kupertahankan
Tak dapat dinafikan

Berbagai dugaan
Datang secara tiba-tiba
Apa erti makna tersembunyi
Istana yang dibina teguhnya sementara
Kau mengundurkan diri dariku
Tinggallah aku kini seorang diri

Kesana dan kemari
Mencari salahku waktu denganmu
Sambil mengubat hatiku yang sepi
Siapa sangka siapa menduga

Engkau berubah tiada kupinta
Kerana hidup bahagia sentiasa
Tanpa sengketa
Yang kukesalkan dan tak kulupakan

Aku korbankan seluruh hidupku
Semata-mata ingin melihat kau gembira
Kerana kusungguh menyayangi mu
Hidup aku berteman

Rinduku tak pernah padam
Terkilan berpanjangan
Sambil menyapu air mata




****erm...sedih kan lagu ni?? bila aku hayati lirik-lirik dia,,pergh,,memang tangkap cintan lah..respect kat perempuan yang senasib macam ni..tapi, whatever pun kita kena menerima ketentuan Illahi dengan tabah dan redha. Tapi sebelum apa-apa kemungkinan terjadi, kita masih mampu berdoa, ikhtiar untuk cari jalan penyelesaiannya......Memang sukar untuk menghargai dan dihargai...kepada semua, semoga berjaya dalam layaran percintaan korang suma..banyakkan besabar...selalu pohon dan ingat pada-Nya...:)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...