SELAMAT DATANG-WELCOME-AHLAN WA SAHLAN

Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

Semua contengan di sini adalah hak cipta terpelihara tuan tanah. Segala salinan dan tampalan tidak dibenarkan sama sekali ya!!! Apa jua hasil paparan di sini adalah titik peluh dan perah otak tuan tanah. Tuan tanah punya hak mutlak untuk buat apa sahaja. Sebarang komen membina dan menghina di jemput dengan tangan terbuka. Kepada yang berminat dan sokong, jutaan terima kasih ya. Pada yang tak suka dan dengki, terima kasih juga ya. No body perfects, i've tried my best.Blog ini hanya lah untuk hiburan, menjadi kawan dan diari tuan tanah. Ada mata pandang, ada telinga dengar, ada mulut diam..!!!Thank you for visiting this blog. Please enjoy...(^__^)

LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

Tuesday, May 26, 2009

Aku masih mencari.....

"KEM KTRAMPILAN DIRI PELAJAR PERINGKAT KEBANGSAAN 2003"
-bertempat di De' rhu beach resort..
Tiba-tiba aku teringat kembali kenangan ketika aku join program ketrampilan diri ni..mastu aku di tingkatan empat. teringat aktiviti-aktiviti yang aku sertai, memang best dan masih dalam kenangan. Malam semalam aku tengok balik gambar-gambar waktu diprogram tersebut,,tiba-tiba tertanya2 aku, apa khabar kawan-kawan yang aku kenali waktu tu, kawan-kawan senegeri dan juga kawan-kawan masa program. Aku ingat lagi, masa tu Daerah Kulai berpeluang mewakili Negeri Johor untuk join program tu...memang jakun gila la waktu tu, almaklumlah, sebelum tu aku tak aktif kat sekolah, tapi tup2 diberi peluang untuk mewakili sekolah. Kawan-kawan senegeri waktu tu, yang aku masih ingat, man,teh, anis,nurish, zaini,faizal,botak@kamaruzzaman,linadan ada lah soran dua yang aku tak ingat. sorry sangat,,ye lah lepas program waktu tu, kita lost contact...tapi kalau setakat man dan zaini, takpelah,,memang senang nak jumpa...satu kawasan je..tapi yang lain tu apa khabar la agaknya sekarang, aku berharap sangta dapat jumpa korang suma lagi..lagi-lagi si Nurish...Muhammad Hafizul Nurish bin Mastur...apa kabar ko erk? menyepi macam tu jerk...lu bikin gua panas ni..last jumpa ko, masa kau tolong aku dapatkan road tax akak aku kat kluang,,masa tu urgent sebab aku nak pegi interview mara kat KL. pastu dengar kabar pun dari dila, masa korang form 6 kat Kulai. lepas tu, hilang kabar dah..mayb aku kena mintak tolong los and faun lah..tapi kan, huhuhu...arini entah macam mana, aku terjumpa satu blog ni,,terpampang gambar ko nurish..tapi takde info la nak contact...menurut blog tu, blog tu hanya untuk course project ko..huhuhu...tape2...ada rezki jumpalah ko..la..dah macam jejak kasih lah plak...huhuhhu..
lepas tu aku teringat lak kawan-kawan yang segroup dengan aku masa kat program tu, ingat lagi, group 11. tapi hanya berapa org yang masih aku ingat, azlan, sumaiya,faizal,nihaz dan difi..yang lain tak ingat nama, tapi rupa kamu suma tetap segar dalam ingatan....secara kebetulan, aku belajar di tempat yang sama dengan nihaz,,so masih dapat berhubung la..yang lain. masih senyap tanpa khabar berita...tapi masa program tu memang besh la..hahahaha...
sekarang kawan-kawan satu bilik hotel dengan aku lak, Amy labuan, amy tganu, hawa perak..kita berempat share satu bilik waktu tu...secara kebetulan lagi, Amy tganu jugak sdatu tempat belajar dengan aku sekarang ni...sellau lah tersemapt kat kampus...amy dan hawa,,hanya tinggal kenangan....So, sekarang ni, aku kepingin nak bertemu korang suma balik,,apa story korang sekarang....tapi macam mana ea???kena post kat newspaper ker?hahahahhaha
sejak aku join program ni, keyakinan diri aku dah ada anjakan paradigma....alhamdulillah....
sweet memories...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...