SELAMAT DATANG-WELCOME-AHLAN WA SAHLAN

Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

Semua contengan di sini adalah hak cipta terpelihara tuan tanah. Segala salinan dan tampalan tidak dibenarkan sama sekali ya!!! Apa jua hasil paparan di sini adalah titik peluh dan perah otak tuan tanah. Tuan tanah punya hak mutlak untuk buat apa sahaja. Sebarang komen membina dan menghina di jemput dengan tangan terbuka. Kepada yang berminat dan sokong, jutaan terima kasih ya. Pada yang tak suka dan dengki, terima kasih juga ya. No body perfects, i've tried my best.Blog ini hanya lah untuk hiburan, menjadi kawan dan diari tuan tanah. Ada mata pandang, ada telinga dengar, ada mulut diam..!!!Thank you for visiting this blog. Please enjoy...(^__^)

LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

Thursday, June 10, 2010

masih kah ade waktu...

Berkali kau berjanji...aku masih meraguinya..maafkan ku syg,,akhirnya...kita sama-sama terluka...maafkan ku terlalu menyayangimu...mungkin kini,,kau mula membenciku.. jika itu hukuman yang kau berikan,,aku terima walau dalam derita..

Mereka tetap berkata..siapa pun kita.. mereka tetap mempertikaikannya... namun aku di sini,,masih menanti dengan harapan.. Segala doa ku panjatkan pada yang maha esa..agar dikurniakan pada kita satu sinar baru..langkah demi langkah akan ku teruskan jua..

Senyuman dan tawamu di sana,,aku tumpang gembira. Namun aku di sini masih juga menyendiri..menantimu..aku tidak kuat sepertimu...

Kasih...

Siapalh aku..
Aku adalah aku....
Aku tetap aku...

Kasihku dan cintaku...
Hanyalah untukmu...

Tiada yang kedua...

Tiada
Teman tapi mesra...
Kekasih separuh masa...

Ya Allah,,
Aku pohon....

Doa seorang kekasih,,
Kaulah sahabat, kaulah teman,

Ku ingin kau tahu....
Hatiku sentiasa....
Bersamamu...
Kau tetap di jendela anganku...

Realiti insani,
Untuk bersemi Memori berkasih di halaman asmara kita,


oleh:layar cinta....2.48am,080610

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...