SELAMAT DATANG-WELCOME-AHLAN WA SAHLAN

Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

Semua contengan di sini adalah hak cipta terpelihara tuan tanah. Segala salinan dan tampalan tidak dibenarkan sama sekali ya!!! Apa jua hasil paparan di sini adalah titik peluh dan perah otak tuan tanah. Tuan tanah punya hak mutlak untuk buat apa sahaja. Sebarang komen membina dan menghina di jemput dengan tangan terbuka. Kepada yang berminat dan sokong, jutaan terima kasih ya. Pada yang tak suka dan dengki, terima kasih juga ya. No body perfects, i've tried my best.Blog ini hanya lah untuk hiburan, menjadi kawan dan diari tuan tanah. Ada mata pandang, ada telinga dengar, ada mulut diam..!!!Thank you for visiting this blog. Please enjoy...(^__^)

LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

Saturday, June 12, 2010

macam-macam

assalammualaikum semua....salam satu Malaysia...

hai,,dah lama rasanyer tak post pape..lately,,a bit dizzy and blur in daily life lah... Boleh dikatakan sepanjang praktikal ni,,macam-macam jadi.. Turun naik rezeki, gembira dan tangis cerita...eeee...macam-macamlah... but, so far, practical training still okay.. ofis aku okay jugak..suma nyer besh..staff suma friendly,,kira takde stress langsung..huhuhu..semuanyer happening....alhamdulillah,,mungkin ni rezeki aku..mungkin jugak ade kawan-kawan lain yang lebih bernasib baik atau pun tidak..tu semua cerita dan kuasa yang maha esa.. Walaupun aku tak dapata elaun,,tapi alhamdulillah... makan kadang-kadang ada orang belanje..huhu...dan bos janji nak bagi saguhati RM10 sehari.. pada mulanya suppose aku dapat elaun,,tapi disebabkan jumlah hari praktikal aku ni tak cukup 100 hari.,,,so tak layak untuk dapat elaun,,if dapat,,RM 500 sebulan..banyakkan...????huhu.. Takpelah rezeki amsing-masing..whatever pun Im enjoy here...in Sindora Timber Sdn. Bhd...

Then,,sepanjang praktikal ni jugak..my love story facing a lot of climax pace...urmmm,,takot sangat... wujud orang ketiga..dan macam-macam lah.. but,,as usual,,I still love him,,n will love him forever..Just praying from time to time...Only Allah know what is the best for us... Hope sangat,,hubungan kami diakhiri dengan satu gerbang perkahwinan dan kekal ke akhir hayat.. yer,,perjalanan masih jauh..tapi aku sudah mula mengorak langkah untuk masuk ke alam realiti hidup insani... Dari dulu aku dah mula bersedia untuk semua tu..Maaflah,,aku bukan seperti sebahagian remaja di luar yang inginkan keseronokan..bak kata nora danish dlm cite putri  "yg penting,,,kita enjoy"....its not me.. bukan lah tak nak enjoy,,enjoy tu harus ade..tp berpada-pada.. Orang kata,,enjoy enjoy jugak..tapi jangan lah pentingkan diri sendiri, jangan menganiaya orang dan macam-macam lagilah...

Enjoy ke namanya kalau kita jadi "playboy" or "playgirl"???? Menabur janji manis di sana sini, keluar ke sana sini, mainkan hati dan perasaan orang lain?? tu ke namanya enjoy??? We are human..all d same,,we have our heart, our mind to think and to feel.. try to put urself into other people shoes... if u feel hurt, so they are hurt actually.... 

enjoy ke namannye if kita pegi clubbing..ape orang kata,,cucuk bintang tapi tak sampai2.. lepas tu terjebak dengan alkohol, dadah, hubungan tak bermoral sana sini... enjoy ke namanye tu??? nauzubillah..aku amat takutkan nya....

perempuan ke lelaki ke,,sama sahaja kalau dah salah menggunakan hidup mereka dengan sia-sia..orang kata ikut hati mati, ikut rasa binasa..... Jangan silap tafsir apa itu enjoy...kita digalakkan berhibur untuk keperluan rohani kita..tapi berpada-padalah...Jangan langgar hukum agama dan hak asasi manusia..

Ops,,dah jauh aku melalut..terlebih emosi pulak..hahahaa.....bab ni nanti lah aku post lain kali...
back to the initial story...erm,,masa praktikal ni jugak..aku leh dapat infection kat paru-paru.. nilah dia,,sebelum ni manja..haha..tak pernah bekerja..bila bekerja da jadi macam ni..mula-mula aku demam..pastu abtuk tak baik-baik..bila g x-ray,,paru-paru aku berlendir..adoyai..patutlah aku kadang-kadang rasa macam nak semput je..dan sejak dari tu,,aku mula lah berpantang sikit minum ais dan sejuk2 ni..tapi kadang-kadang pantang lepa jugak..huwahahaha

pejam celik,,tinggal dalam 20 hari je lagi,,aku akan habis praktikal ni..so,,aku akan masuk sem baru 12hb julai nanti.so,,tu jugak bermakna tu lah sem last aku berada di taman ilmu dan budi..sedih pulak...tapi hepi...ntah lah macam2 rasa lah ada......ni tengah bertungkus lumus untuk menyiapkan report..huhu,,adoyai..otak memang tepu..

lama tak wat esemen-esemen..nak buat ayat dalam english tak kuar-kuar..ahahha...kesian tol kat aku ni kannn,,,


......kay lah,,tiba-tiba otak aku pun tepu nak kepoh2 dalam blog ni...hati tiba-tiba kosong,,still thinking of him..


will be continued,,,,,


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...