SELAMAT DATANG-WELCOME-AHLAN WA SAHLAN

Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

Semua contengan di sini adalah hak cipta terpelihara tuan tanah. Segala salinan dan tampalan tidak dibenarkan sama sekali ya!!! Apa jua hasil paparan di sini adalah titik peluh dan perah otak tuan tanah. Tuan tanah punya hak mutlak untuk buat apa sahaja. Sebarang komen membina dan menghina di jemput dengan tangan terbuka. Kepada yang berminat dan sokong, jutaan terima kasih ya. Pada yang tak suka dan dengki, terima kasih juga ya. No body perfects, i've tried my best.Blog ini hanya lah untuk hiburan, menjadi kawan dan diari tuan tanah. Ada mata pandang, ada telinga dengar, ada mulut diam..!!!Thank you for visiting this blog. Please enjoy...(^__^)

LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

Saturday, May 29, 2010

JAWATAN KOSONG KERAJAAN

Warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh iklan ditutup adalah dipelawa memohon jawatan-jawatan sebagaimana di bawah.  Keutamaan akan diberi kepada rakyat Negeri Johor Darul Ta’zim atau Warganegara Malaysia yang telah menduduki Negeri Johor tidak kurang dari tiga (3) tahun berturut-turut.


Bil Jawatan
Klasifikasi Perkhidmatan
Jumlah Kekosongan
Gred
Taraf Jawatan
1. Pegawai  Perancang Bandar Dan Desa Kejuruteraan 2 J41 Kontrak
2. Akauntan Kewangan 1 W41 Tetap
3. Penolong Jurutera Kejuruteraan 1 J29 Tetap
4. Penolong Jurutera (Ukur Bahan) Kejuruteraan 1 J29 Tetap
5. Penolong Pegawai Kesihatan Persekitaran Perubatan Dan Kesihatan 3 U29 Tetap
6. Penolong Akauntan Kewangan 1 W27 Tetap
7. Penolong Pegawai Hal Ehwal Islam Sosial 1 S27 Kontrak
8. Pembantu Pertanian Pertanian 1 G17 Tetap
9. Juruteknik Kejuruteraan 5 J17 Tetap
10. Juruteknik Perancang Bandar & Desa Kejuruteraan 2 J17 Tetap
11. Pembantu Tadbir (Perkeranian/Operasi) Pentadbiran & Sokongan 10 N17 Tetap
12. Pembantu Tadbir (Kewangan) Kewangan 2 W17 Tetap
13. Pembantu Akauntan Kewangan 2 W17 Tetap
14. Pembantu Penilaian Kewangan 3 W17 Tetap


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...