SELAMAT DATANG-WELCOME-AHLAN WA SAHLAN

Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

Semua contengan di sini adalah hak cipta terpelihara tuan tanah. Segala salinan dan tampalan tidak dibenarkan sama sekali ya!!! Apa jua hasil paparan di sini adalah titik peluh dan perah otak tuan tanah. Tuan tanah punya hak mutlak untuk buat apa sahaja. Sebarang komen membina dan menghina di jemput dengan tangan terbuka. Kepada yang berminat dan sokong, jutaan terima kasih ya. Pada yang tak suka dan dengki, terima kasih juga ya. No body perfects, i've tried my best.Blog ini hanya lah untuk hiburan, menjadi kawan dan diari tuan tanah. Ada mata pandang, ada telinga dengar, ada mulut diam..!!!Thank you for visiting this blog. Please enjoy...(^__^)

LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

Wednesday, October 6, 2010

.::Marah::Risau::Sayang::.

 
Baik-Baik Sayang


Hurmmmm,,hari ni. hati tersangat lah risau..risau akan seseorang yang aku sayang. seseorang yang baru hadir dalam hidupku 6 tahun yang lalu....

Semalam,aku dapat tahu dia jatuh tangga di pejabatnya..tangga tu licin sebab ada air..walaupun pejabat tu hanya dua@tiga tingkat,,tapi kesan dia amat dasyat gak lah kan..

Kalau setakat terseliuh sikit aku takde lah risau sangat. Tapi, apa yang aku dapat tahu, selepas si dia wat check-up dan x-ray,, bahu belakang kiri retak. Mungkin sebab hentakan kuat masa jatuh tangga tu.. Aduhaiiii....

Risau aku bila dengar..siang semalam ye lah,baru kene so dia tak terasa sakit lagi. Tapi aku tahu,,bila nak tido malam,,baru dia akan rasa penangan sakitnya itu...
Doktor bagi MC still jugak nak pergi opis..keje banyak katanye.. semua nya kene siapkan secepat yang mungkin. Ya Allah,,risaunye aku waktu tu. penat aku bebel sana bebel sini...tapi tu lah satu sifat yang aku kagum pada dia..

"Workaholic PerSoNNN..."

So,aku akur...dia nak keje jugak.. aku just pesan jangan buat keje berat-berat. jangan nak bergerak ke sana ke sini sangat. dia hanya jawab, "ye...ye....jangan risau...sikit je ni...esok lusa baik lahh"

Nak tahu kenapa aku risau sangat??

1)Sebelum ni dia pernah accident dan masuk ICU.. tulang dada depan patah.
2)Pernah jugak accident, kereta terbalik, 4 tayar naik ke atas. Tapi tak cedera..
(tu yang aku tahu,,yang aku tak tahu????haishhhh)

Badan dia tu dah selalu sangat jatuh..alahaiii..risau sangat-sangat..
Mungkin masa ni tak rasa lagi kesan dia..tapi dalam jangka masa panjang nanti..
Sakit tu mungkin datang balik dan mungkin become worst...nauzubillah....

Sebab tu dari sekarang kene jaga dan ikhtiar...

Malam tadi,, aku dengar suara dia mengerang tahan sakit... Tak sampai hati rasanya nak terus marah. Just make him calm down..Rasa nak meleleh pulak air mata ni. Terkenangkan mak dia yang tak tahu pape pasal berita ni. He's just pretend to be okay instead he is sick!!!

Opismate pun ramai yang tak tahu, hanya tahu jatuh tangga. Tapi tak tahu yang tulang tu dah retak!! Ya Allah, marahnye aku.. Mana taknya,, kalau orang tak tahu, orang akan keep giving him tasks.. one task,,two tasks...so many tasks... I know him  very well..Tak pernah menolakkk...

Doktor kata, suppose kene simen,, tapi 6 bulan tak boleh wat keje. Tapi he refuse to do it.. So, just put bandage on it. but it takes time to recover and if not,,it could be worst..


Im so worried about him...
Because I love him..

Now, im speechless....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...