SELAMAT DATANG-WELCOME-AHLAN WA SAHLAN

Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

Semua contengan di sini adalah hak cipta terpelihara tuan tanah. Segala salinan dan tampalan tidak dibenarkan sama sekali ya!!! Apa jua hasil paparan di sini adalah titik peluh dan perah otak tuan tanah. Tuan tanah punya hak mutlak untuk buat apa sahaja. Sebarang komen membina dan menghina di jemput dengan tangan terbuka. Kepada yang berminat dan sokong, jutaan terima kasih ya. Pada yang tak suka dan dengki, terima kasih juga ya. No body perfects, i've tried my best.Blog ini hanya lah untuk hiburan, menjadi kawan dan diari tuan tanah. Ada mata pandang, ada telinga dengar, ada mulut diam..!!!Thank you for visiting this blog. Please enjoy...(^__^)

LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

Tuesday, September 28, 2010

Presentation yg kelam-kelibut dan plg confident

Hye sumer,,hari ni,,aku bangun awal sikit dari biasa sebab kelas pertama aku ade presentation.. Erm second presentation for this semester...Teks belom sempat hafal dan tengok lagi..Teks yang aku wat sebelum tidur kubiarkan jerk sebab dah kepenatan stdy untuk subjek Investment analysis...Bangun pagi siap solat dan usai jek mandi terus kucapai teks...pe lagi..kelam kelibut lah kan..hahahaha


Pagi tu aku ambil keputusan nak jalan kaki je..Takkan nak naik bas..bukan sebab lambat ke ape,,tetapi..sebab aku nak praktis present sambil jalan..lantaklah orang nak kata aku orang giler ke ape sebab cakap sorang-sorang...Almaklumlah,,practice make perfects...ye lah,,aku ni bukan seorang yang fasih
speaking" dengan grammar yg betoll kan...hehe..tapi yang paling lawak tu,,aku berlatih siap dengan tangan-tangan sekali,,bergaya lah konon..(yelah,,body language kan penting gak dlam presentation ni kan...) Mungkin ada natara kita yang selalu berlatih bercakap depan cermin..Tapi tadi aku tak sempat nak wat lahhhh....(takut kene gelak dengan rumate pun yer jugak...hahaha)

Samapai je kelas,,ade sorang je grupmate ku yang da sampai...classmate pun tak sampai lagi...aku berjalan jap bukak aircond nak hilangkan gemuruh...pastu sir masuk dan classmate pun sorang-sorang datang... Selepas sir call-up attendance,,dia pun panggil lah grup aku untuk present...Im the fourth presenter.... Sebelum aku present tu,,aku tengok sekeliling,satu-satu muka aku tengok..nak hilangkan takut...
Sebab aku  ni terkenal dengan blushing and sweat bila tengah present..huhuhuhu...


Alhamdulillah berhasil.....aku present dengan pot pet sekali tanpa tengok teks..pe yang aku nak cakap tak tercakap,,dan ape yang tak terpikir un nak cakap sebelum ni,,tu lah yang sebaliknya keluar dari dalam mulut ni....nilah dia akibat sebba tak prepare awal-awal.....apapun,,aku puas hati lah..by the way,,I still need an improvement for the future...hihihi
  
Teringat lah pulak sewaktu present Corporate Finance case study pasal hubabrd Computer.. Pun last minit gak puunye preparation...malam tu aku tidor kol 4 pagi siapkan slide...huhu..but,,sir giler puji presentation tu..very good and good job everyone..hihihi..gembira bukan kepalang aku dengan grupmates.... dah keluar kelas pun dia still puji lagi..alhamdulillah.... 

Thanks to all friends and lecturers...


Ini adalah sem akhir...ermmm,,semua yang ku lalui akan jadi kenangan paling indah..insyaAllah,,harap apa yang dipelajari akan dapat digunakan kelak...sedih pulak nak tinggalkan alam kampus ni.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...