SELAMAT DATANG-WELCOME-AHLAN WA SAHLAN

Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

Semua contengan di sini adalah hak cipta terpelihara tuan tanah. Segala salinan dan tampalan tidak dibenarkan sama sekali ya!!! Apa jua hasil paparan di sini adalah titik peluh dan perah otak tuan tanah. Tuan tanah punya hak mutlak untuk buat apa sahaja. Sebarang komen membina dan menghina di jemput dengan tangan terbuka. Kepada yang berminat dan sokong, jutaan terima kasih ya. Pada yang tak suka dan dengki, terima kasih juga ya. No body perfects, i've tried my best.Blog ini hanya lah untuk hiburan, menjadi kawan dan diari tuan tanah. Ada mata pandang, ada telinga dengar, ada mulut diam..!!!Thank you for visiting this blog. Please enjoy...(^__^)

LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

Sunday, September 5, 2010

Balik Raye.....Hooray

 Hari ni hari paling gembira sebab hari ni aku balik ke Johor..hooray,,sebelum ni jeles bila tengok kawan-kawan lain post kat facebook mereka dah berada di rumah..home sweet home lah konon..aku pun nak gakkk....

So hari ni kebetulan aku dan alin balik pada hari yang sama..Kami pun berngakat bersama-sama keluar dari UIAM..Opps,,tapi au gerak dulu ke Terminal Putra dan menunggu Alin di sana...

Dalam pukul 12.30 hari kami tiba tepat di Terminal Bukit Jalil...Terlalu awal lah pula,,,bila niat nak berehat dan menunggu sebentar di Surau berdekatan,tup tup surau di kunci..haisehhhh...terpaksalah kami terus ke terminal bas...hajat di hati nak tukar tiket kepada waktu yang lebih awal lagi..aku rasa tak sanggup nak menunggu lelama kat situ..dengan keadaan yang sesak...


Bersama Aleento


Sempat berposing merakamkan kenangan
Dalam perjalanan menuju ke platform..tersempak lah pulak dengan kawan masa childhood dulu...nadia...kawan dari kecil semasa aku dibesarkan oleh nenda Bunga di Kampung Air Papan Mersing.. Tak sangka boleh berjumpa di situ..huhu


Langkah diteruskan ke kaunter,,namun akhirnya aku gagal untuk menukar tiket..kerana tiada lagi tiket yang lebih cepat dari tiket ku..kalau ada pun yang lewat pukul 6 dan pukul 11 mlm..mak oiii,,,tak mo lah aku..i tak rela u..hahaha..so aku tekad dengan tiket pukul 4ptg tu..So aku letak beg di tempat letak beg....then aku pegi la merayap jap dengan alin...Alin dpat tukar tiket sebab kluang banyak bas...tapi ke pasir gudang terhad...

Lepas je alin naik bas..aku menuju ke surau tadi..alhamdulillah,,surau dah bukak..so, pe lagi,,aku tidur lah..dalam kol 2.00ptg..aku terjaga setelah mendengar seseorang panggil namaku..
"Amoyyy!!"

Rupa-rupanya Aishah Melaka,,rakan seperjuangan ku di kampus..berborak lah kami..namun,,akhirnya aku kembali keseorangan setelah dia pun anik bas pada pukul 3ptg...Aku sambung tidur..dalam pukul 3.15 aku terjaga dan dengan kelam kabut aku bersiap untuk ke terminal...
Lepas ambil beg aku terus ke platform 12..wow,,jauh tuuuuuu!!

Masa nak sampai ke basku,,tersempak dengan ahli-ahli TV3 Rovers..dorang tengah agihkan goodie bag pada semua orang...aku pun lalu dan dapat 2 biji beg..katanjya dalam ada blanket...
Sampai je depan bas,,mak aihh,,bas double decker tuu...then aku punyer seat plak kat atas bahagian depan..fuiiyooo..gerun wooo...

Alhamdulillah, akhirnya aku selamat sampi ke pasir gudang...akak ku ambil dterminal bas pusat bandar..then hari khamis kami bakal pulang ke kampung bbersam-sama dan beramai-ramai...yeaayyy

Kesesakan yang sinonim dengan terminal bas ini

Sedikit bazaar di depan stesen LRT dan surau

Peniaga mengambil peluang menjana pendapatan di sepanjang kaki lima jalan ke terminal Bukit Jalil

Pintu masuk Terminal Bukit Jalil

Keadaan sesak di ruang menunggu transnasional bas express


TV3 Rovers sdg angkat goodie beg utk diedarkn pd org awam


Setiap penumpang akan dapat goodie beg dari Caltex

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...