SELAMAT DATANG-WELCOME-AHLAN WA SAHLAN

Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

Semua contengan di sini adalah hak cipta terpelihara tuan tanah. Segala salinan dan tampalan tidak dibenarkan sama sekali ya!!! Apa jua hasil paparan di sini adalah titik peluh dan perah otak tuan tanah. Tuan tanah punya hak mutlak untuk buat apa sahaja. Sebarang komen membina dan menghina di jemput dengan tangan terbuka. Kepada yang berminat dan sokong, jutaan terima kasih ya. Pada yang tak suka dan dengki, terima kasih juga ya. No body perfects, i've tried my best.Blog ini hanya lah untuk hiburan, menjadi kawan dan diari tuan tanah. Ada mata pandang, ada telinga dengar, ada mulut diam..!!!Thank you for visiting this blog. Please enjoy...(^__^)

LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

Friday, April 9, 2010

Tutup Tirai Sem 2 09/10

Salam semua....

Apa khabar??Lama rasanya tak menulis....almaklumlah, sibuk dengan imtihan. Alhamdulillah, semalam tamatlah sudah perjuangan aku sepanjang sem ini.. Sem yang penuh cabaran dan terlalu menguji kesabaran.. Hari ni, akan berangkat lah aku ke rumahku syurgaku... Semalam ahri last exam dan aku ada dua paper sekaligus... Ya Allah, hanya DIA yang tahu macam mana rasa nya. Sebelum ni pernah je satu hari dua paper, tapi still leh perform,, but this semester..Wallahu'alam....tak terkata dah dengan kata-kata ni.... Paper pagi tu MMS, alhamdulillah, boleh lah jawab..tapi paper petang, MashaAllah,,bapak susah,,susah macam ape..macam tak pernah study pape rasenyer..Mungkin petang semalam otak aku dah sampai tahap yang dah tak leh nak GO dah orang putih kata..ehhehe..aku amat mengharapkan satu keajaiban untuk paper CMA petang semalam..Semua kawan-kawanku mengeluh hal yang sama..Honestly, I can't perform semalam...Mak, Abah, Akak2, Bucuk...ct mintak maaf sangat, ct dah cuba yang terdaya...o(╥﹏╥)o

Amat berbeza dengan sem-sem yang lepas, sem ni nampak gaya aku seakan samar-samar nak predict keputusanku..sebelum ni, instinct tu kuat lah jugak,, yg ni aku leh score, yg tu aku leh score..Tapi sem ni, hanya yang aku boleh katakan, aku mengharapkan aku lulus.. Stress rasanya bila fikirkan tanggungjawab terikat dengan scholarship..nak mantainkan CGPA memang lah susah..Sungguh menakutkan....Ya Allah, Mintaklah dijauhkan sebarang perkara yang tidak diingini berlaku....Balik je exam semalam, aku pegi makan-makan jap dengan Wina dan Aleen kat cafe mahallah.. Aku nak makan puas-puas...hahahaha...Lepas ni 3 bulan lah tak dapat nak jumpa, kalau umur panjang sem 1 kita jumpa lagi yer kawan-kawan.. Semalam aku rasa ralat sebab tak sempat jumpa seorang lagi kawanku yang aku rapat di UIA ni, Sob...sorry sebab tak dapat jumpa as our plan...Semalam dek kerana kekacauan perasaan dan kegelisahan nak ambil paper CMA.. Aku berat untuk berjumpanya....Jadi, kami putuskan tak berjumpa...Ada sumthin aku nak bagi ko Sob, tape next sem aku akan bagi...

Kawan-kawan...TQ sangat pada:-

WINA: Kamoo sudah menjadi PA saya sem ni..Give me support, give me chill, peneman study,dan semalam kamoo tolong basuhkan baju saya, dan tadi pagi kamoo tolong saya angkat barang2 masuk dalam stor suma sekali ada 6 kotak, 2 beg baju, 5 plastik, 1 rak dan 1 baldi...Terima kasih sangat, saya cukup terharu...Hanya Allah yang dapat balas...

ALEEN: TQ coz kamoo jugak selalu ada,,,teman saya, belajar sama2, kua jejalan,amat seronok...

SOB:walaupun kita jarang jumpa, jarang bicara, namun kau tetap dalam hatiku sob..chewwah..TQ jugak sebab kamoo tak eprnah putus2 sms aku..."ko ok ke amoy?" itulah ayat paling common..hehehe..tq sangat sob...aku sllu doakan kebahagiaan ko...nxt sem mgkin kita akn bnyak bersama sebab ada yang kita sekelass...yezzzz!!!

ADA: TQ jugak kt ko...selalu jugak bagi support, dalam kebudak-budakkan ko,,cukup hepikan aku,,walau sumtime wat aku marah...ehhehe.sowi yer,,tau lah kan,,angin monsun aku...tapi ko tetap chill...tak pernah nak berkira dan terasa..TQ sangat ko ade hulurkan bantuan...jupe mu di mersing deh..=P

CUNA: TQ jugak kat kak cuna..ade tolong ajar aku subjek yang tak faham dan kadang-kadang bawak aku keluar..hooraay,,memang besh..kamoo memang comey kak cuna...

NIDA: TQ kat ko kerana bertungkus lumus dengan aku pulun siapkan esemen-esemen yang menimbun, study untuk exam sesama..banyak jodoh aku dengan ko ni..heeee

Teman-teman lain- rumate2, joe, ayu,ain,pu3,syaza, dan ramai lagi lah...TQ TO ALL OF YOU....
TQ jugak pada pensyarah2 yang banyak beri tunjuk ajar...Hanya Allah dapat membalasnya...

Semalaman kemas barang semalam, kol 3pagi baru aku tidur..pastu bangun pagi, terus angakat barang..now, ni post terakhir before aku tinggalakn taman ilmu dan budi ini...huuu..lepas ni banyaklah post aku dari rumah lak...nanti time tu mula lah nak rindu UIA..ehhehee...tak sabar nak jumpa mak, abah, family n bucuk yang tersayang...aku rindukan kegembiraan, ketenangan bersam kamoo semua....(◕‿◕✿)

So arini, jap lagi aku akan check out dan menuju lah ke stesen bas pudu, kalau lom tukar lagilah...pastu pulanglah ke johor terchenta...hoorayyyyy...then 12hb start praktikal pulak..may everything will okay..almaklumlah tak eprnah keje..pernah pon jadi cashier restoran jerk....
okaylah, aku nak mintak maaf pada semua yang terlibat secara langsung atau tidak langsung dalam hidup aku sepanjang sem 2 ni...tinggal sem depan jerk lagi aku berada di UIA, insyaAllah kalau semunya berjalan lancar. Mintak maaf kalau ada yang terguris ke ape ke...erm...aku mintak maaf, aku insan biasa yang normal.. Mintak hala pada demua, apa yang aku etrguna, termakan ker...memang kadang2 aku banyak terluka, kerana setiap kali aku nak berbicara, ada yang menolaknya..dan jika aku bicara, ada yang menyalah tafsirnya..apa yang aku buat kadang serba tak kena,,,tapelah....TQ sebab semua tu banyak memberi aku pengajaran...Fitrah hidup manusia...

okay,,moga perjalananku kejap lagi selamat dan diberkati....AMINN

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...