SELAMAT DATANG-WELCOME-AHLAN WA SAHLAN

Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

Semua contengan di sini adalah hak cipta terpelihara tuan tanah. Segala salinan dan tampalan tidak dibenarkan sama sekali ya!!! Apa jua hasil paparan di sini adalah titik peluh dan perah otak tuan tanah. Tuan tanah punya hak mutlak untuk buat apa sahaja. Sebarang komen membina dan menghina di jemput dengan tangan terbuka. Kepada yang berminat dan sokong, jutaan terima kasih ya. Pada yang tak suka dan dengki, terima kasih juga ya. No body perfects, i've tried my best.Blog ini hanya lah untuk hiburan, menjadi kawan dan diari tuan tanah. Ada mata pandang, ada telinga dengar, ada mulut diam..!!!Thank you for visiting this blog. Please enjoy...(^__^)

LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

Wednesday, April 21, 2010

Sujud Syukur : Alhamdulillah

Salam semua....lama rasanya tak update blog ni..huuu,,,almaklumlah busy sikit kan bila da start practical training ni.. Malam jerk balik letih..hehe,,tidor awal, makan cukup..Nampak gaya semakin debab dan demok lah aku ini....wawawawa..... okay,,arini nak stoly pasal examination result..huuhu...

Padahal baru je sminggu abes exam kan,,dah kua result..Hebat tak UIA??hahaha... very instant noodles

  • 8hb April - Last paper (tapi ada dua paper MMS n CMA)
  • 9hb April - Balik umah di Johor...
  • 10hb April - Pegi Sedili ziarah nenekku yang tersayang
  • 11hb April - Rehat di rumah..
  • 12hb April - First day of Practical Training
  • 20hb April - Examination result released at 5.00pm.
Semalam,,belom lagi kol 5 ptg,,mata ni asyik memandang jam je...risau dan gelabah..hati rasa tak sedap, seolah-olah ada perkara yang nak berlaku...  Aku pun hanya menyibukkan diri dengan online and wat sikit2 clerical work kt opis... nak lupakan sekejap lah konon... kol 4.49ptg aku punch card,,yeay da balikkkk...
huuu...aku sengaja nak check result lelambat.. tak sanggup untuk tengok lagi kot.. Memang aku tak confident kali ni,, sem lepas memang aku bermatian struggle.. Tapi final exam memang susah habis... Last day aritu memang aku pasrah jerk... Tawwakaltu ala'llah.....

Aku pun pegi lah singgah pasar malam berdekatan dengan syu dan lea..sengaja nak lengah-lengahkan masa yang ada. Tapi jap jap, mesej masuk, satu demi satu... Alamak,, kawan-kawan terchenta sudah mula mesej tanya result..huhuhu..aku tak tengok lagi..itu je jawapan yang dapat ku beri.. Padahal leh je check result guna sms..tapi malas dan takooot sangat..

Then,,lepas sampai je umah.. Aku makan lah dulu kan..kelaparan...aku makan banyak tuu,,nak hilangkang gemuruh dan takut... Aku makan yong-tau-fu dan maggi goreng.. Lepas tu,, mandi dulu, sembahyang dulu, baru aku bukak laptop...huhu,,,,then, suddenly...hang lah pulak laptop aku,,webpage uia stuck...ni mesti semua orang tengah berlumba-lumba nak bukak... aku pun capai hand phone aku,,taip lah mesej,,,check guna sms sudah...

Check Exam Result (RESULT)

Step 1: Select "Write Messages"
Step 2: Enter IIUMRESULTMatric NoSMS PINSession
Semester
e.g. IIUM RESULT 0010056 abc1234 2009/2010 2
 

Step 3 : "Send" the message to the following number


Step 4: You will receive a reply message that contain these information : 
( IIUM : [GPA],[CGPA],[STATUS],[Course Code][Result]; )
IIUM: GPA:2.923 CGPA:2.923 STATUS:PASS;COMM1010 B;HIST1000 C ;LM2020 C; PSCI1010 A-;RKGS2010 B;


Sementara  aku menanti reply sms td,,time-time tu lah portal leh bukak dah..hahaa...aku pun key in la matric no and password..tengah-tengah loading, sms masuk..... Aku lambat-lambat capai,,, aku bukak,,alhamdulillah,,aku nampak perkataan PASS... lega rasanya..... 

Pastu,,page yang loading tadi dah kua.. Kompom,,sama dengan sms tadi...Alhamdulillah... Aku terus pegi sujud syukur... Ya Allah,,, atas keredhaanMu dan kebenaranMu, aku peroleh semua ini...Alhamdulillah Ya Rabb....Terus aku foward result ku pada iz... then kol my mom n my sis...Alhamdulillah,,semua happy...

Paper CMA yang paling aku takutkan,,lulus rupanya.. Terima kasih Ya Allah, terima kasih Miss Kamariah... Subjek Stategic Management membuat aku menangis tertekan,, redo asingment 3kali,,Alhamdulillah membuahkan hasil.. Tak sia-sia Sir Yusof memberiku peluang.. Terima kasih bebanyak kat sir.. Sir memang terbaek... 

Terima kasih pada kawan-kawan yang bertungkus lumus sama-sama menyiapkan esemen2, memberi skongan, terima kasih gak pada family dan bucuukk,, all d way be by my side... TQ all.. InsyaAllah,,next sem, sem 1 2010/2011 adalah semester akhir aku di UIA, akan ku pertingkatkan lagi prestasi yang ada..

Yang paling penting,,,aku jangan lupa tunaikan janji ku...Puasa Nazar selama 3 hari... Allah telah makbul kan doa-doaku dan usahaku, tiba masanya aku memenuhi janjiku.... Tapi bila mahu start yer???huuu..bulan 8 dah ramadhan..cepat cepat amoy...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...