SELAMAT DATANG-WELCOME-AHLAN WA SAHLAN

Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

Semua contengan di sini adalah hak cipta terpelihara tuan tanah. Segala salinan dan tampalan tidak dibenarkan sama sekali ya!!! Apa jua hasil paparan di sini adalah titik peluh dan perah otak tuan tanah. Tuan tanah punya hak mutlak untuk buat apa sahaja. Sebarang komen membina dan menghina di jemput dengan tangan terbuka. Kepada yang berminat dan sokong, jutaan terima kasih ya. Pada yang tak suka dan dengki, terima kasih juga ya. No body perfects, i've tried my best.Blog ini hanya lah untuk hiburan, menjadi kawan dan diari tuan tanah. Ada mata pandang, ada telinga dengar, ada mulut diam..!!!Thank you for visiting this blog. Please enjoy...(^__^)

LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

Wednesday, March 31, 2010

Jalan-jalan cari pasal....

Salam sumer....(◕‿◕✿)´¯`•• .¸✿*゚✿
 
Hai hai....wah,arini nak stoly moly satu cerita...huhuhu...dalam-dalam aku menempuh exam final yang superb mencabar nie,,,sempat lagi aku pergi me"lagha"kan diri aku jap petang tadi..Lega jap rasa kepale otak ni ha...Dapat tengok dunia luar...hehehhe....Sebenarnya tak plan pun nak keluar...Arini cuma bangun tidur,ulang kaji pelajaran macam biasa...Pagi-pagi lagi dah bukak buku QM tersayang... Pukul 2.30 ptg lak,,aku pegi library,, nak g study group dengan kawan-kawan iaitu Cik nida, Cik busyra, Cik Husna.. Tapi,,masuk library tak sampai bape minit, kami keluar semula sebab discussion room dah full...huuuuu....Biasalah kan time exam macam ni la suma benda akan full kat library ni. So, terpaksalah kami menuju ke kuliyah yang terchenta....

Menujulah kami ke tingkat 4...satu persatu kelas kami cari.. Semua kelas ada orang..Sudah menjadi trend sekarang, student suka belajar di kelas-kelas.. Ada yang berseorangan dan ada juga yang berpasangan dan berkumpulan... Akhirnya,,jumpa juga kelas kosong..Alhamdulillah..... Bermulalah misi Cik husna mengajar kami,,kami pening dengan statiscal process control ni haaa...macam-macam jenis ada,,macam astro lak..hahahaha.... Ada C-chart lah, P-chart, X-chart, R-chart, House of Quality,Six Sigma dan macam-macam lagi...Tup-tup...tiba saat menjawab soklan past semester,,,ada lah satu soklan tu,,suma orang tak tahu nak jawab..So, kami mengambil keputusan pegi bilik sir QM...Alhamdulillah, sir ada.. Sir tengah mengajar student lain yang mengambil subejk sama dengan kami..So, langkah kanan lah kan...Dekat 40 minint berada dalam ofis sir,,kami pun dapatlah sedikit input dan penjelasan.. Kembali semula kami ke kelas tadi...

Tiba-tiba, Cik husna berkat,,,,"Lapor la wei,,aku tak makan pape lagi dari tadi...pagi makan roti jer."
Aku pun beri cadangan, "Ko nak order makanan ke?kat Mokku boleh,,leh tahan sedap gak..."
"tak nak,,aku teringin sangat nak makan sushi la moi..."Cik husna membalas..
"aah kan,aku pun da lama tak makan sushi..sedap gak kan...ko ank gi beli naik pe??:aku dah mula tergoda...huhuhu
"gi naik bas kot dengan umie...jom lah nak gi sekali.."terang cik husna...
"erm,,alor,,aku banyak barang ni una...malas nak bawak..kalau naik kete best gak kan..hehehe"sahutku..
selang beberapa minit....
"moi,jom,,kita pi naik kete fareh..."
"haa,,jom..naik kete aku nak pi.."

Bersurai lah kami semua...masing-masing diminta mengulangkaji sendiri...jika ada apa-apa masalah inform kemudian. Menujulah aku, cik husna, cik umie, cik fareh dan cik sai ke JJ Wangsamaju... Aku menemani cik husna menyempurnakan misinya... Sampai je JJ, kami terus melangkah kan kaki ke gerai sushi..masing-masing grap jerk..huuuu...mengidam punyer pasal lah kan,.....aku pun amek gak...haaa..nilah hasilnya...(tengok gambar)

  
Usai pilih sushi masing-masing, kami pun gi la ngeteh jap kat claypot corner..pergh,,lama tak makan kat situ..memang aku suka tomyam claypot dia...shedap giler...huuuhuhu...Lepas je makan kitaorg jejalan lah kejap...Yang paling besh,,masuk Watson jap...Bebudak ni leh sangkut lak kat bahagian alat solek a.k.a kosmetik...huuuu...suma terpaut dengan produk baru datuk Siti Nurhaliza kita..."SimplyCity"...masing-masing pun try la,jap eyeliner, jap blusher, jap lip gloss..hahaha..aku pun gedik-gedik la jugak nak try..try lah lip gloss..erm...leh tahan cantik warne dia..akan tetapi,,oppps,,aku tak pandai langsung bermekap-mekap ni..selalu main-main mekap pun orang yang mekapkan...huhuhu..so takdelah aku nak membeli...

Lepas kua dari JJ,,kami menuju pulak ke Giant batu cave..pergh,,memang masyuk abes lah jejalan kali ni..masing-masing padahal ada exam..tapi suma dah tak ingat dunia,,masing-masing nak menikmati saat yang sekejap cuma tu nak release tensen...Sampai je kat situ, kitaorg gi semayang maghrib dulu..haaa,,pastu baru melahoo shopping pulak.. Aku je pergi takde tujuan,,hanya sekadar ingin meneman..tapi,,last-last,,ada jugak barang yang aku beli...hahaha....yang paling besh..tetiba aku tertarik nak beli compact powder silky girl...yelah,,nak belajar gak lah make-up sikit-sikit..penting jugak grooming tu sebenarnya...apatah algi bila dah keje nanti kan???? Aku pun belilah....tambahan lak ada less...okay la tu...tak lupa jugak aku beli eye shadow..hikhik..murah giler..macam make-up mainan...harga asal RM3.99..tapi lepas offer dapat RM1.88 jerk..wah,,sekali 5 aku tibai..hahaha..entah pakai entah tak tu belakang citer...weeeee~~~(^__^)


Keluar je dari Watson, aku nampak gerai novel lak..wooo,,ada discount lah...besh2..aku memang olan nak cari novel, buku-buku bacaan..yerlah,,lepas exam ni 3 bulan dok umah praktikal,,leh gak wat baca hilangkan bosan dan isi masa terluang...Tambahan lak, aku plan nak wat mini library kt bilik aku tu...huuuu...laju lah kaki aku melangkah..sapppp...sekali dua novel aku tibai..alhamdulillah,,,dapat 50% off...dua novel aku just habis RM21.40.....aku yepppy.....(◕‿◕✿)´¯`•• .¸✿*゚✿


Haaa...lepas tu,,,pulanglah kami ke pangkal jalan....hahaha...masing-masing da dapat barang-barang yang diimpikan... Yang tak tahan,, masuk je main entrance university terchenta,, aku menjerit..arggghhhhhhhh......hahaha.,,,yelah,tiba-tiba terbayang 5paper lagi yang tak abes study..adodoi..tadi lupa sumanya..padan muka aku...huuuuu......So, balik jer..kena pulun study...tak mau main-main dah....itu sahaja kali ini....

Sekian....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...