SELAMAT DATANG-WELCOME-AHLAN WA SAHLAN

Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

Semua contengan di sini adalah hak cipta terpelihara tuan tanah. Segala salinan dan tampalan tidak dibenarkan sama sekali ya!!! Apa jua hasil paparan di sini adalah titik peluh dan perah otak tuan tanah. Tuan tanah punya hak mutlak untuk buat apa sahaja. Sebarang komen membina dan menghina di jemput dengan tangan terbuka. Kepada yang berminat dan sokong, jutaan terima kasih ya. Pada yang tak suka dan dengki, terima kasih juga ya. No body perfects, i've tried my best.Blog ini hanya lah untuk hiburan, menjadi kawan dan diari tuan tanah. Ada mata pandang, ada telinga dengar, ada mulut diam..!!!Thank you for visiting this blog. Please enjoy...(^__^)

LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

Wednesday, February 25, 2009

Pre-registration in progress....

salam semua....

Seperti mana yg sume tau (uiam students), skrg ni tgh berlangsung nye pra-pndaftaran untuk semester baru..aduhai, hari ini giliran level saya untuk mendaftar..suasana jadi kelam-kabut..gementar dan kgelisahan tu mnyelubungi diri..mcm nak pergi berperang rasanya..mana taknya,,dgn csubjek2 yg dtawarkan begitu terhad, "sape cepat, dia yang dapat"...memang gerun...Wui, mana tak nye, sampaikan td, dalam kelas OB, suma orang hilang fokus, masing2 sibuk dengan jadual yg tlh dirancang..ada yang sibuk dengan backup plan..termasuk lah saya..hahahah..mgkin kalu di Universiti yg lain, ada yg tdak perlu berebut mcm kami di sini,suma nya dah dirancang oleh pihak Universiti..tp pre-register di Uia ini mmg btol2 mngajar saya, mgkn pd student lain bahawa time management is important..nk kena manage time btol2,,pilih subjek yg btol2,,,sumanye nk kena btol2 la..mmg leh berdikari..tp yg paling utama,,btol2 menguji kesabaran...mana tidak nya, nk kena berebutt pc di lab,,pc dah lah limited, student begitu ramai, memang mguji kesabarn yg tggi...nasib baik ada wireless...alhamdulillah...proses pendaftaran saya berjalan lancar....simpati juga pada kawan2 yg tidak dapat add subjek, terpaksa wat manual yg begitu memenatkan dan banyak prosedur nya... semoga dapat selesaikan nanti dgn jayanya..huhuhu..selamat berjuang....maal taufik wannajah!!
Harap sangat pre_regstration after dis, will be better in terms of the subject offered n the procedures in order to make student feel more convinient and satisfy.....InsyaAllah....

1 comment:

alifmimyanun said...

tak perlu risau sangat kalau time pre regist hujung sem 2 ni. sebab nanti dalam cuti panjang kadang2 jadual berubah, lecturer bertukar, dan kadang2 budak yang dah malas nak belajar drop subjek.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...