SELAMAT DATANG-WELCOME-AHLAN WA SAHLAN

Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

Semua contengan di sini adalah hak cipta terpelihara tuan tanah. Segala salinan dan tampalan tidak dibenarkan sama sekali ya!!! Apa jua hasil paparan di sini adalah titik peluh dan perah otak tuan tanah. Tuan tanah punya hak mutlak untuk buat apa sahaja. Sebarang komen membina dan menghina di jemput dengan tangan terbuka. Kepada yang berminat dan sokong, jutaan terima kasih ya. Pada yang tak suka dan dengki, terima kasih juga ya. No body perfects, i've tried my best.Blog ini hanya lah untuk hiburan, menjadi kawan dan diari tuan tanah. Ada mata pandang, ada telinga dengar, ada mulut diam..!!!Thank you for visiting this blog. Please enjoy...(^__^)

LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

Thursday, November 25, 2010

The last Battle...

15/11/2010-23.40pm

Ya Allah, kau berikanlah pertolonganMu padaku. Berikanlah aku kemudahan dalam pelajaranku. permudahkanlah urusan ku... itu adalah antara doa-doa yang sering kutitipkan dalam solatku.

terasa seakan tak percaya. hari ini, adalah paper terakhirku dalam sem ni. paper terakhir untuk menggelarkan aku sudah tamat belajar. Namun, aku tetap menanti keputusan exam keluar bulan depan. harap semua akan okay.. ramai yang ku lihat keluar dengan senyum lebar dan riak kegembiraan. namun aku, seolah-olah takde perasaan. Aku rasa speechless dan heartlesss.....

paper terakhir dan paper yang paling sukar bagiku. Investment Analysis.... Mungkin silapku yang study lambat. Preparation di saat akhir....Balik sahaja bilik, air mata ni bercucuran takut aku tak dapat melaukan yang terbaik. Thanks sangat pada Zai, Pu3 dan Yana teman aku study berhari-hari. Aku doakan korang pun lulus dengan cemerlang ye. Amin.....
Thanks pada mak dan M.I yang memahami dan bagi semangat. Aku menangis-nangis mengadu.. haha...bila diingat kembali macam kanak-kanak lah. tapi itulah, aku rasa ralat tak dapat perform. Aku berjanji nak graduating dengan keputusan yang memberangsangkan dan membanggakan mak dan abah. tapi aku takut aku tak dapat melakukannya..

Tapi betul kata mak,, "takpe ti, mu dah usaha, doa dan tawakal pada Allah. Rezeki tetap ade sebab Allah dah janjikan setiap orang tu rezeki dia. Yang penting kita dah usaha. Takpe, mu dah wat yang terbiak.." Thanks mak. sebba memahami dan selalu buatkan solat hajat untuk siti setiap kali tengah exam. love u so muchhh...
sambung balik...

Balik je bilik,, aku kepoh-kepoh dengan syira.. rasa lega kalau kita meluahkan persaan kita kat orang kan??? kurang sikit ketakutan dan kesedihan. Thanks syira sebab layan amoy kepoh-kepoh..pot pet put pit...hehe... Then, aku baru ada semangat nak kemas barang untuk pulang esok hari. sikit-sikit ku kemas.. Mula dengan buku-buku ilmiah ku, pakaianku... sebak je rasa dalam hati....

Dalam pukul 4.30 ptg,, aku keluar dengan rumate-rumate ku.. pegi makan pizza okay.. Alhamdulillah, aku enjoy dan dapat lah release tension sekejap.. thanks ye semua.. thanks kat hajar dan anis sebab datang balik UIA hari ni. Bawak amoy n syira jejalan.hihi..thanks for the picture...cantik sangta.. akan ku abadikan kenangan kita di hati bukan sahaja di potret...chewaah..ayat..touching tak??? tapi korang memang best lah...rumate yang memahami, fun dan sporting.



rumate2 ku de 2.6


Lepas je makan, aku balik bilik. sambung mengemas...wah,,,banyak lagi barang aku.. mesti M.I marah ni nanti, jangan tak muat kereta dah la yekkk...hahaha..lepas je maghrib,, hajar dan anis balik..wah sedihnya...sangat touching but i'll try to be strong, x mo nangis...huhu...pastu syira pulak lepas insyak...tinggal lah aku keseorangan...huwaa..

Then, aku lepak dengan Amani kat cafe aminanh. kepoh-kepoh untuk kali terkahir ni..lepas ni dah takde masa nak lepak-lepak macam ni selalu..Thanks Amani belanje amoy air jus tembikai..hehehe..lama jugak kan kita lepak2..dekat kol 10 lebih. thanks jugak sebab sudi jumpa amoy sebelum balik... good luck ye study. jangan stress sangat tau..i know u can do it babe....=)

hurmm...pe lagi aku nak melalut ni yek??mata dah mengantuk kepenatan mengemas barang, mengemop,,,..


ni la segala brg yg akn dmuatkn dlm keta M.I nnt

tu jekot..nak tido lah, nak menghargai waktu tido di katilku di bilik kesayangan ku ini..huhu..kay...nite..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...